Isnin, 18 Julai 2011

PEMENANG TOP COMENTATOR - JUN

Salam u olls.........
Pepagi ni mama bukak entry dengan berita gembira..hehe
Mama nak umumkan pemenang top commentator untuk bulan JUN..
Dapat teka ker saper yg menang????????




Ok lah tanpa melenngahkan masa, mama umumkan...
PEMENANG TOP COMMENTATOR BULAN JUN ialah:



























dengan total komen sebanyak 48




Tahniah umi, terima kasih kerana sudi menjadi pembaca setia blog mama.
Nnti Umi jgan lupa hantar detail kat mama ek
Just klik emel mama icon kat sidebar tu...



Nota kaki:
Pada yg x berjaya tu..jgn putus asa yea, mungkin ada lagi GA dari mama. hehe

*Hadiah mama akan pos minggu depan, sebab minggu ni mama kena hadiri 
kursus orientasi dan lapor diri.

9 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

selamat berkursus ye eily.. eh tetiba trgt dhiya cantik htr skool hari ni ek?

LYAfrina berkata...

tahniah...:-)

Salina@IbuAqil berkata...

Selamat berkursus ye mak besan.. Dhiya duk ngan pak besan je le ye?!

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

tahniah tahniah tahniah

Kerana LiverpoolFC episode 1

Kerana LiverpoolFC episode 2

eB ezrin berkata...

wah... tahniah... jeles pulak ;p

eima berkata...

tahniah ... tahniah....


nk cari resepi la

amirah berkata...

ui...eily dah start busy..

Fieza79 berkata...

best nya pd pemenang tu...

...sWeeT uMi... berkata...

tq mama.rezki ari senin he,alhamdulillah.umi bg detail ari rabu ptg bleh,sbb 2 3 ari x online.ni pakai fon je,lmbt huhu.tq pd mama sbb anjurkn kontest ni hehe