Rabu, 20 Julai 2011

POSMEN DATANG HANTAR PARCEL

Dengan bangganya mama nak gitau ni...
Pagi tadi ada posmen hantar parcel kat rumah..
Gigih, dan berdedikasi itu posmen tau, pepagi lagi dah ketuk pintu rumah.
(Hahahhaa, dapat parcel pun nak bising kan??? aper daaaaaa)

Cer teka cer teka...aper agaknya isi kandungan parcel ni sampai kecoh sedunia???




Kalau u oll nak tau dalam tu ada......................................


*



*



*



*



*



*



*




*



*




*




*





*




Ikan bilis langkawi hasil kiriman MRS.K
tq kay..melayan permintaan i

Ritu baca jer entry Mrs.K yg hubby dia nak outstation ke Langkawi
then dia mengirim ikan bilis, maka dengan bersemangatnya 
mama memujuk Mrs.K utk mengirimkan jugak utk mama dengan hubbynya.
Maka dapatla sekilo.....
(Cakap banyak jer, duit x bayar ag ni, jap ag kita transfer ek Kay)

Jauh kan mama import ikan bilis???
Neway, mama ni alergik sikit ngan ikan bilis yg kebanyakkan ada kak kedai tu
terutama yg earna kelabu2 + banyak habuk tu..
kalau salah beli, mulalah idung gatal ken men ag kalau makan.
Dulu kat Mydin ada jugak jual ikan bilis langkawi ni, tapi skang xdop ler plak.
Dah berbulan dah x membeli ikan bilis.
Dulu2 mama kim ngan kawan mama duk Langkawi, skali dia balik dia beli sekilo.
Tapi skang ni kawan mama tu dah pindah dah pun..huhu

unty ilah ada kat rumah ni cuti sem, maka sesi mendera utk mengopek ikan bilis itu
akan bermula. Mak mama pun sampai malam ni...
Esok mama gi kusus, silap ribulan ngan mak pun kena dera kopek ikan bilis. haha



nota kaki:
X sempat pun buat entry autopub utk eesok n lusa ni..x berentri ler gayanya

11 ulasan:

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

jauh mengimport nyer


Kerana LiverpoolFC episode 4 (finale)

amirah berkata...

kita masa pergi sabah aritu ada beli ikan bilis tp last2 buang sebab dah lapuk..selamat berkursus eily..

mamaRIFQY berkata...

ohh..ikan bilis ye!!!hehehheee....banyak gak tuh sekilo kan??jenuh nak mengopek tuh

MRS. K berkata...

cargas beno posmen tu! petang isnin kui 6 i pos tu tau!

dah nak pi kursus dah eh? intepreme skit kot leh jadi penghuluwati.. hiks

Lelord berkata...

wahhhh bestnya kita punyastok ikan bilis dh nk abis ni, mcm x sempat tgu pose

MrS. F!zA berkata...

ada beza ke bilis lgkawi ngan bilis KL ni?hak hak.. ai tau makan je..hahaha

Papa Mifz berkata...

ikan bilis by pos..dasat...haha

e.l.i.z.@ berkata...

mak aihhh import ike bilis hihihihi

keli xreti gok beli ike bilis..abe sokmo beli hop jenis kopek doh..putih jah kaler dio

mamalieyna berkata...

banyak la stok ikan bilis...penat tu nak ngopek..hee~

SYANI berkata...

Dah nak pose ni stok ikan bilis harus ada....

...sWeeT uMi... berkata...

huhuhu penat tu nak kopek satu2...pasni dok pulun mkn ikan bilis laaaa...mesti byk resepi yg mama ada base ngan ikan bilis ni kan ihikssss