Khamis, 4 November 2010

ADA APA DENGAN JALEN????

HEHEHEHEHE..
Masih teringat zaman2 remaja dulu..
Zaman2 AADK (Ada Apa DEngan Cinta) tengah femes..
sumer org duk giler kat Rangga ngan Cinta tuh.
I looikee..hehe..
memang suker giler a citer tu, tengok berkali2 beb. Dialog sumer ingat.

Pastu kan ada ler 1 citer best...
Ada sorang mamat ni ngusha mama...
Masa cerita AADK tengah femes tu, mama tahun 2 kat UiTM rasanya.
tapi dia kena reject sebab dia kata muka mama ni macam Dian Sastrowodoyo tuh..
Agak2 la kan, kalau nak menipu pun.huh
Kan dah kena reject!! hehe
(kenangan zaman remaja ....huh)

Laaaa...jauh plak melalut kan
berbalik pada tajuk..
Siapa itu Jalen??

Ni hah...




2 botol kicap jalen..

Ada apa dengan kicap jalen ini????

opppssss....itu kena tunggu!!!!!!!!
Ada kisah disebaliknya.



"Jangan biarkan hidup anda di selubungi misteri"



Nota kaki:
Tau x berapa lama mama amik masa utk upload sekeping gambar kicap nih???
30minit yea tuan2 dan puan2....sangat sakit hati

6 ulasan:

Lelord berkata...

ekekekeke ni ke kicap tuk dipos

MRS. K berkata...

apa pon, cap kipas udang tetap menjadi pooojaan hatiku

Nad @ MamaZakwan berkata...

mmg fenomena la citer aadk tu..siap hafal puisi yg dia bace tu yg tak tahan tu..hehe..emmm pe kena mngena dgn jalen ni???

*x saba, x saba..

BIONIC WOMEN berkata...

lelord:
ai kicap, jauh perjalanan..huh
tuan yg beli pun lum sampai sejauh itu.

Mrs.K:
kipas udang pun pujaan hatikooo..hehee
tapi masa kecik2 dulu makan kicap
cap ayam dan 3 ekor anaknya tp x pernah jumpa kat lain2, kat pahang banyak

Nad:
tunggu...nnti ad entry menyusul ek..

ann @ hatiberbunga berkata...

hehe.. ingatkan AADK tu agensi antidadah kebangsaan. hahaha..

MysDear berkata...

Assalamualaikum...

kicap jalen..ape cite die? hehehe..