Isnin, 15 November 2010

ANAK JADI ALASAN

Hari sabtu weekend bebaru nih, pas kawan mama tu balik
kami ke 1utama..sangat rindu port bercinta ituh..hahaha
(Dulu masa bercinta, tiap2 minggu g 1U..aper yg dicari ntah ler)

Pastukan, start masuk jer kete..
Dhiya membodek papa dia baikkkk punyerrrr..
"Papa, Iya nina nak akan ek onald"
(read:..papa, Dhiya Khairina nak makan mcdonald)

*jgn xtau Dhiya bahasakan diri dia ngan nama penuh.

Memang terbaikkkk punyer lentok kepala, lentok suara..(Bodek memang pandai)
Kesian kat anak kan....sampai jer 1U trus g cari mcD
(kasih ayah berkorban duit..hahahah)

Dah sampai situ...
papa pun tanya.."Dinda, u x nak makan ker?"
HAdoiiiii.....ni yg lemah lutut nih..bila tanya kat depan kaunter..hehe
Pastu, ada plak menu baru kan..papa pun tukar soklan
"xnak try burger baru tuh?"

Mama tercabar okeh, ngan pertanyaan ituh..
so aper ag..order sajer.huhu


McChicken Supreme

hurrmmmm..boleh laaa..
best ag mc chicken biasa kot..(tapi mama share jer tau ngan papa)
*rasa bersalah ler tuh


Kat McD pun sibuk nak nulis kan?? sebenarnya dia xcited ngan pencil baru happy meal tuh


McD kat 1u ni baru jer renovate tau tapi meh nak bagitau 1 rahsia...

dinding kat belakang tuh, dah selamat kena conteng ngan Dhiya

Adoiiiii...seb bek skit jer tau, tu pun org x prasan.
Pantang jumpa pensil..mulalah nak berkarya
pastuh wat senyap2 jer, tanpa disedari





6 ulasan:

LyNn HaMzAh berkata...

hehehehehe...dhiya conteng yer...budak2 kalau dapat pencil memang itu la kerjanya...qistina pun lebih kurang dhiya jer...

BIONIC WOMEN berkata...

LYNN:
tu ler..senyap2 pusing blakng dia conteng nyer dinding tuh..hehe

ibuayahdamia berkata...

kadang2 anak2 ni boleh juga dijadikan alasan yer..hehe pandai dhiya!!

BIONIC WOMEN berkata...

ibu damia:
hehe...sebab anak, maknya dapat makan same..hehehe..
kalau sendiri mintak, kang ase bersalah plak, mulalah rasa gemuk menerjah kembali

MamaRifqy berkata...

mmg pandaiii =)

bile Iqy nak bercakap nih

BIONIC WOMEN berkata...

mama rifqy:
x lama lagi bila iqy dah start cakap, mama plak yg x terlayan..hehe