Jumaat, 26 November 2010

NAK TAHU JAWAPAN KER?????

P/S:contest dah tutup kul 3 tadi ek...


Bismillahirrahmanirrahim........

Mesti ramai sesangat x sabar2 nak tahu berapa nilai duit dalam tabung botol roselle mama itu
kan?kan?kan?

Malas nak panjang cerita....
jom sama2 kita kira, ek.


















ok...3 mozet yg penuh tu sama jer nilai syiling dalam area tu..

RM2(10keping 20sen) x 5 x 5 = 50
x 3(keping mozet) = RM150


yg lagi 1 mozet tuh...

RM2 x 2 x 5 = RM20

tambah lagi

RM2 x 3 = RM6

Total: RM176

tapi ada 3 keping ag Dhiya dah pow mama, dia wat lari..

so sesaper yg jawab RM176 @ RM176.60 dikira sebagai pemenang...

(x caya u oll kira ler sendirik kat dalam gambar di atas)


So pemenangnya??????

sila lihat entry sebelum nih...saper rasa dia menang...
sila tekan button contact me kat sidebar mama tuh
then tinggalkan

Nama Alamat No tel


Pastuh..nnti malam or pagi esok kita lihat pulak entry2 yg bertuah


hehehehe...
kalau masih x pasti saper pemenang...
esok ler mama umum skali ngan entry bertuah

12 ulasan:

MRS. K berkata...

cam takde yang mengena jerk..hehehe

aNa d'sKoDenG berkata...

errmmm...
teka banyak² bulih ekk??
heheheh..

n@m@n berkata...

adoi..aritu nak teka RM160++++

lupa nak masuk balik

MrS. F!zA berkata...

weiii..apepasal leh tlps teka teki ni..haihhh..ni msti smlm xmsuk jenguk..

nabilah_2908 berkata...

xde yg terkena rasanya..maknanya yg paling hampir la pemenangnya kan..?

tahniah..!!!

kurang 76 ringgit lak...huhuhu...

jom ke APA KATA HATI pulak,
UNDERWATER LIFE

imanmom berkata...

sekali ganda tekaan saya..
emmm tak de rezeki nak dapat hadiah...

nadratul berkata...

sorang je ke pemenangnye ? huhu

nadratul berkata...

sorang je ke pemenangnye ? huhu

mama rifQy berkata...

waaa..sangat salah laa kite tekaa

aS_c0mei berkata...

cit.macam takde yg menang pon kannn...sibuk je aku ni,tak join pon contest.haha.bukan tanak join,i pening la kira2 ni....bagi contest yg senang skit la weiii...

contest cara nak masak asam pedas ikan pari keeeeee.baru la aku leh join.hahahahhaa

shera haifa berkata...

huhuhu..peluru xckup nk teka tepat..

Innanie | Ariffin berkata...

heheh~ hari tu saya dah taip dah 176.80.

tapi last2 buat 106.80

tahniah pada pemenang~ bg laa hadiah byk sket.... hehehe