Jumaat, 26 November 2010

SERBUAN HAMPA KAT PONEY WAREHOUSE SALE

2, 3 hari lepas kami menerjah ke Poney warehouse sale kat SACC Mall
( x ingat ler ari rabu ker selasa ek?
tulah banyak sangat makan semut..dah semua benda lupa..

Ingatkan nak cari baju Dhiya...
Asik beli baju Dhiya jer kan...jeles mak nyer tau x

Memula sampai tuh..first impresion

WOW...macam hebat...


Siap ada pintu gerbang agi nih..


Masuk2, belek2, tinjau2, cari2...
berjam jugak mama duk menelek semua baju2 situ



Last2 kan...sehelai pun x beli..huhuhu
Banyak renew ler dari Poney
Ada org kata sama..tapi kami laki binix suka ler...
lebih suka original poney tuh
Kita beli mahal2, biar lah puas hati kan????
(cerewet x mama ngan papa Dhiya nih???)

Lagipun baju2 aged 4yr kebawah x banyak ler
budak2 besou punyer banyak ler.

Teka maner mama????
jawapannya xder...mama yg amik gambar dengan malu2

So, kami melenggang ler keluar dari SACC Mall tuh
1 aper pun x jadi rembat..kuikui


Biarlah org nak kata giler glamor skali pun
nak jugak tempek gambar mama n dhiya nih

(muka mama makin bulat ler....bila ler mama nak kurus nih????)




Nota kaki:
Sebenarnya ad menda kami beli kat SACC Mall nih...
tunggu next entry ler baru citer.

*mrs.k tuh, bila tgk henbeg ku itu, mesti dia tgk kasut skali..seb baik pakai kasut lain..hahah

4 ulasan:

MRS. K berkata...

pegi soping tak ajak.. ni nak marah ni

Wansteddy Tales berkata...

iye ke. baru plan nk pegi. dpt respon gini mmg xjadi la nk pg. dah la jauh dr rumah kalau pg jd sia2 je kalau xde brg best :)

BIONIC WOMEN berkata...

mrs.K:
nak gi ker....takut ajak org x sudi sajo..hahaha

Wansteddy:
kalau utk damia,x banyak choice ler..
baju kanak2 membesar yg banyak..
3 tahun kebawah kurengggssss

amirah berkata...

takpe, maknanya sihat. kang kalau kurus sgt, org kata sakit pulak