Sabtu, 27 November 2010

JEMPUTAN BUAT RAKAN2

Ni bukan nak jemput kenduri
tapi mama nak menjemput kengkawan yg slalu singgah sini
utk menjenguk butik baru mama

Lately ni mama sibuk nak siapkan butik ni
sebab tu ler, entry pun x banyak hari2
pastu masa utk menjenguk rumah kengkawan agak terhad
so, pas dah settled semua ni
boleh ler mama qada bertandang ke rumah kengkawan semua ek..

Ok..panjang lah bebel kan???

Dengan rendah dirinya,
Mama menjemput dan mengalu2kan kedatangan anda semua
ke butik alam maya mama:

DKA BOUTIQUE




Butik ni baru lagi di setup
so banyak ler kekurangan dan sebagainya..

Harap dapat ler sokongan dari semua..

Time kasih




Nota kaki:
pengumuman pemanang Contest mama akan dibuat pada isnin..
entry bertuah yg dipilih oleh mr.random juga isnin yea..kengkawan..
ramai yg x online ujung minggu

6 ulasan:

Aini berkata...

okeh nak pergi singgah sat =)

MrS. F!zA berkata...

hehehe igtkan nk jmput p besday party..eily eily..huhu

SyUhAdA berkata...

okeh..
nak gi jenguk jap..~

BIONIC WOMEN berkata...

syu & aini:
terima ksih memberi support..amat dihargai

Fiza:
besday bulan 2 nnti

Amy Syaquena berkata...

salam..

wah suke nie sepantas kilat amy klik ke sane he3...

p/s : lum ada rezeki lagi la yunk hu3..sebab hari nie dah lampu merah , frust jugak tapi nak uat cam ner kan..

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil berkata...

tahniah mama dhiya.. semoga business maju jaya.. ;o)