Rabu, 24 November 2010

ADAKAH ITU 1 PERLIAN???

Semalam mama ada buat entry
pasal mak mama yg penuhkan peti ais kami dgn segala macam buah.
bab tuh..mama liokeeee banyak2..

Tapi dalam bebanyak buah tuh kan, mama tertarik betui ngan sejenis buah ni hah



masih ingat ngan entry buah delima mama?
KLIK SINI
then u oll tau ler kenapa mama terasa seperti sedang makan sekati cili..hahaha

* Seb bek ler 2 biji jer yg mak mama tuh beli
Masa mak ada tuh, mama wat x tau jer kat buah delima ni
takut kena perli daaaaa..hahahha

lepas dia balik terus terkam..tapi xder maknanya nak buah jus tuh
makan begitu sajo pun sodap..

buah delima itu sudah selamat ku telan..hahaha



Kira ok lah kan,
dah ilang kot 1kg lemak, makan delima mak beli tuh

heheheh.. silalah gelak sampai terguling2.. x marah pun memang mama syok sendirik pun
(siap bold lagi ko.)




Nota kaki:

bilalah nak kurus kalo gitu kan????


7 ulasan:

b a m b a m ' s berkata...

mama..makan delima leh loss weight ker?nak cuba lar..heheheh..

nabilah_2908 berkata...

hehehe..n3 pasal buah delima boleh kurus tu kan...? hehehe...

ok la ni..dah slim dah... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CIVIC-MINDED

ann @ hatiberbunga berkata...

takpe..
yg pasti, buah2 mmg sgt elok utk sesapa nk diet. :D

mahira oya berkata...

ye ke makan delima..tp kene gak diet kan

sarah-najwan berkata...

saya gak yg menten slim mlim dr zmn anak dara ke mak dara..huhu..

guanerlah nk bg berisi sket nih..menten 43kg ngan 153cm tinggi..

shera haifa berkata...

wuhuu kene try mkn delima nie..komperm ramping..hehe

BIONIC WOMEN berkata...

bambam;
aritu baca dalam magazine leh kurangkan lemak..hehehe

nabilah:
jangan tertipu dgn gambar..me gemuk ler

aan:
tu lah.....makan buah sajer..hahaha

mahira:
diet mesti ler..xkan nak makan delima sajer...mane nak jadi..

sarah najwan:
meh saya bagi skit daging nak????
saya bagi free jer

shera haifa:
jom makan delima
tapi delima mahal ler..