Selasa, 8 Februari 2011

DOLLAH SI KETIAK HAPAK

Saper tengok citer Dollah hapak kat Astro Prima malam kelmarin.?
Jangan x percaya kami anak beranak tengok..hehehe..
Xder cerita nak layan...
Lagipun skang ni papa suka layan cerita komedi ringan camtuh.
Boleh ilang boring katanya.

Ceritanya bukan aper sangat pun, cerita lucu
Tapi layan jugak ler, dah jalan cerita pun ringan...
lagipun cerita tentang ketiak hapak ni selalu aper berlaku dlm kehidupan kita
Fizo Omar sebagai si ketiak hapak 

tapikan...
yg bestnya...pastuh ntah camner terkuar dari mulut mama
dialog Dollah hapak tuh, gi tanya papa"cuba jawab ngan jujur..saya ni hapak ker?
Mama kena gelak jer ngan papa. Takut ler tuh nak jawab..

hahaha...maunyer terkedu suami2 kita kan?
Kang kalau jawab hapak bini tarik muka, merajuk, muncung, kena tido luar
kalau jawab x hapak kang
dikatanya menipu, cover line..hahaha
dah jadi serba salah....
heehheehe....mama memang jenis gitu, serba x kena kalau papa jawab.
sebab tu papa gelak jer..

tapikan, kalau suami memang jenis lurus tu, kalau dia jawab hapak tu silalah percaya
silalah buat tranformasi pada diri sendiri..hehehe

Lucu plak cerita pasal hapak ni...
teringat kisah ada kawan2 yg memang hapak..then kena kutuk
nak tegur direct takut terasa hati pulak kan.
x kurang jugak ada yg dah kena tegur tapi x leh terima teguran..

kalau gini punyer ketiak braper botol deodorant sebulan ek?


Nota kaki:
U oll pernah berkawan ngan org hapak? kuikuikui..

6 ulasan:

Nad @ MamaZakwan berkata...

tgk gap kejap aritu..tp tgk gitu2 jek, hehehehe...

tak penah ade kawan yg bau hapak..tp sgt la tak suka kalu jalan2 tetibe terbau badan org lain yg cam 'pergh..!' nak2 kalu pompuan..rase malu sgt! =p

amirah berkata...

hahaha..eli, kitorng pun tgk..hahaha..tk logik sungguh tp betulla tkde citer best..tetiba tengok ada dollah hapak..bila teringat balik nak gelak balik..hahaha..paling lawak bab yg dia lawan org jahat tu. siap berbuih mulut..tp sy pun jenis gitu gak, suka tnya bukn2 pd husben.pastu paksa dia jawab..

Pn. Zana berkata...

sy pun tengok. tengok ngan Ammar je. asben kije time tuh. tp x dan nak tengok smpai habs ..dh ngantuk sgt dah ..hehe

mama rifQy berkata...

tak tengok ponnnn,.,,na nak try tengok ahh!!

puanbee berkata...

tak tengok tp nk komen ketiak cam pict paling bawah tu tak yah pakai deodorant pakai ridset jer haa

wan nurul hezrina abd halim berkata...

tak tgk tapi mcm tau dah jalan citernya.mesti badan dia berbau tengik..huhu..ada tau masa mummy keja swasta wat audit dulu,ada sorg auditornie,punyalah handsome n berjaya.tapi faillll sb ketiak hapak.huhu sampai buffday dia bebudak dok pakat bg present deadorant n perfume.huaaa cian.tah ape kabarlah diatuh