Isnin, 14 Februari 2011

DONUT IKAN VERSI DHIYA

KFC sibuk keluar FISH DONUT, mama pun sibuk jugak buat fish donut.hehehe.
Sebenarnya KFC ni memberi ilham tau. Macam tau2 jer Fish nugget dah berkurun x berusik dalam peti ais mama. Dulu pernah beli nugget ayam FIrstPride dapat percuma Fish Nugget. Tapi kami anak beranak x lalu ler makan Fish Nugget tuh. X kena ngan tekak. Lama duk terperam dalam peti.

Bila tengok iklan KFC tu memberi mama ilham ler nak buat Fish nugget tu sebagai Donut.
Menjadi jugak tau. At least abis jugak nugget tu dalam peti. Pasnih x beli dah kot Fish nugget, kalau beli pun nak buat donut. Wakakah.

Fish Donut mama..

Kami anak beranak kasi sapu bersih ini donut. Sedap plak pekena ngan teh o suam, petang2.
Sambil tengok tv, sambil ngap masuk mulut.

Donut tu kami cicah ngan mayonis + serbuk kari.
Kalau ada tartar sos lagi sedap kot.

Nak resepi?
Leh amik kat dapur dinda;

7 ulasan:

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

anies nakkkkkkkkkkkk...lapaq niiiii

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

anies nakkkkkkkkkkkk...lapaq niiiii

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Diyana berkata...

kreatif btul eily..hehe.

Pn. Zana berkata...

huhu. kreatip tul..eh, sedap ke mayo + rempah kari tuh ?huhu

mamalieyna berkata...

kreatif dan menyelerakan ^_^

Monahiryanti berkata...

thumbs up!! cam best jek nengok..