Selasa, 22 Februari 2011

LAGI ENTRY KASI TERLIUR

Arini memang nak buat entry makan2 jer. Kasi orang terliur. Hahaha..Kali ni misi utk membuat Pn.Zana plak terliur sebab dia pernah buat mama terliur dulu. HEHE. Macam entry membalas dendam ni tau. Wakakah, Pn.Zana sediakah kamu membaca entry nih????

Minggu lepas mama wat entry, misi mencari popiah sira kat Pasar Malam Puchong (KLIK)..tapi hampa sebab bayang2 popiah pun xnampak. Tapi usaha diteruskan lagi. Akhirnya berjumpa ker jugak. Walaupun bukan sira yg seperti ku bayangkan..


Popiah goreng S.S. Ali (eh..betul ke idok ek)..asenya betul dah
tengok kat van dia tuh. Beli kat pasar malam Seks 19 Shah Alam.
Harga dia lumayan....RM2 utk 3 ketul tuh

Sedap tau..popiah ni memang glamor kat situ, sampai ada 2 van kat pasar malam yg sama.
1 kat bahagian depan, 1 kat bahagian belakang. Popiah basah dia glamor.
Dulu selalu beli ke tokma popiah basah kat sini.

 Yg ni biasa ler, makanan kegemaran Dhiya. tapi karipapa utk mama

Kalau gi Pasar Malam memang kena beli murtabak dan potato twister tuh.
Kat sini, potato twister tuh ada macam2 perisa, cheese, BBQ, tomato, mcm2 ler...

Oppp...karipap tu beli kat tempat skali ngan popiah tuh, karipap dia 50sen sebijik. seb baik sedap.

Skali lagi nak expose gambar popiah...
Sedap ni Pn.Zana oiiii...walaupun bukan sira yg di bayangkan itu, tapi puas hati beli.

Atas popiah goreng tu dia letak sambal, sedikit kacang tumbuk ngan bawang goreng.



Nota kaki:
Kalau mahal tapi berbaloi x rasa nak marah sangat, tapi kalau beli mahal tapi xleh nak makan..memang sakit hati.


*Pemenang GA Besday Dhiya mungkin lambat skit umum, broadben lembat ler mama nak telek setiap entry..
Mungkin awal bulan 3 baru dapat pos hadiah kepada pemenang, tapi mama usahakan, umum pemenang sebelum bulan 3..

6 ulasan:

Pn. Zana berkata...

mak aiii. sedap nmpak tuh ! saje je wat me jeles yer..:)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

wah berjaya eily wat nurul teriur.bahayanie wat ibu ngandung terliur so WAJIB di postkan makanan itew=)hikhik

eh nota kaki tuh=)relexlah eily tak ksah nyer..janji selamat dah ku join..perlahan2 n relex.takpe=)

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

nk rs popia yg akk buat

Chik Na berkata...

macam sedap je popia sira tu

Mama Hanim berkata...

perhhh..sedap tu eily...nak skit la..

Monahiryanti berkata...

sedap giler weii.. terliur aku..