Jumaat, 18 Februari 2011

SIAPA BOLEH TEKA DENGAN BETUL?

*STICKY POST, SCROLL DOWN FOR NEWEST POST*

Mama ada teka teki utk u oll sumer. Saper dapat jawab ngan betul, ada hadiah. Hadiahnya best tau..
Aper hadiah tu, surprise dulu. hehe.


Ok, soalannya ialah:

U oll kena teka ape makna perkataan ni:

KELATKELATKAT

Mama nak cari sorang jer peneka yg meneka dengan tepat dan cepat. Kiranya siapa cepat dia dapat ler.
Meh ramai2 kita teka ek, cepat2. Teka-teki tamat bila ada entry bertajuk itu keluar.


Nota kaki:
Bila entry tajuk tu keluar maksudnya pemenang diumum yea.


OPPPPSSSS: Checklist Dhiya Khairina 3rd besday dah kuar, KLIK, utk check penyertaan anda

25 ulasan:

mama rifQy berkata...

amende la ni..penat PK eily wehh!

Fadzillah Kamarudin berkata...

coklat

puan nina berkata...

coklat kit kat

cikpuanhady berkata...

olo..baru nak teka coklat kit kat dah ade yg teka..

hmm..leh bnyk kali teka ke?

eima berkata...

Coklat lekat kat gigi ??

cikpuanhady berkata...

kalau boleh, satu lagi adalah gelak gelak kat..ngee..

*azni* berkata...

coklat kit kat agak nya..hehe..

wsnorzehan berkata...

tak lekat lekat agaknye... :)

Kehelan berkata...

coklat kit kat gak

Jieda berkata...

tak lekat lekat

mama tisya berkata...

dhiya nk mkn coklat kitkat

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

gula2 ;-)

MrS. F!zA berkata...

gula-gula kot dhiya panggil kelat slang orang kedah..hahahahaha

Monahiryanti berkata...

coklat kit kat

mama rifQy berkata...

dhiya yang sebat..kelatkelatkat..nak makan coklat kit kat

JaSSNaNi berkata...

cokelat cokelat melekat...
(maksudnya)

camne?

nanakimie berkata...

hehe..ni mesti dhiya yg sebut:)
coklat kit kat

JunAina berkata...

lekat2kan kot...hahhaaa...
salam ukhwah dari aina...

amirah berkata...

coklat kit kat rasanya ni..dhiya yg sebut

Nana berkata...

coklat?hehe

wsnorzehan berkata...

lekat lekat tak..

my son suke sebut perkataan terbalik..hehe ..salam perkenalan

✿etiey erywan✿ berkata...

kelate? mybe nak eprgi kelate la kot ;P

Puanbee berkata...

coklat coklat coklat..huhuhu

dyea irdina berkata...

gula-gula sedap kot....tak pun lekat mkn gula-gula....apapala dyiya ek..klu hero sy lg best 'nyetnyet'pgln unt playground..hehehe

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

coklat melekat kot!