Khamis, 24 Februari 2011

LELAKI DAN SELUAR DALAM

Di sebuah kampung yang terpencil, tinggal seorang lelaki miskin bersama dengan ibunya.  Lelaki miskin tersebut ingin melangsungkan perkahwinannya tetapi malangnya semua seluar dalamnya telah berlubang-lubang kerana terlalu lusuh. Kasihan melihatkan keadaan anaknya, si ibu membuatkan seluar dalam lelaki tersebut dengan menggunakan guni beras.  Di malam pertamanya, isteri lelaki tersebut telah mati terkejut.
Kenapa????? Cuba tekaaa?????

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

Sebab kat seluar dalam ada tulisan
"BERAT BERSIH: 50kg"
(sumber: Majalah Rapi feb)


gambar hiasan dr mr.goog

wakakakakahhh....gelak sampai sakit perut..Amik ngko 50kg tuh..
Ada berani???? hahaha.

So Kengkawan.....siapakah yang harus dipersalahkan dlm hal ni????


Adakah si ibu prihatin, yg sebenarnya kurang prihatin?

atau

Haruskan guni beras yg x bersalah dipersalahkan?

atau

Si isteri yg lurus bendul x kena tempat hingga memakan diri sendiri?

atau

si lelaki miskin itu sendiri, kahwin boleh pulak, beli seluor dalam sendiri x buleh....hadooo






Nota kaki:
Ramai aper lelaki yg amik remeh hal berkaitan seluar dalam nih. X macam pompuan, seluar dalam bertambun2. Pastuh siap ada lagi lingerie merah utk malam2 tertentu..huahuahua.
* Entry lucu, suka2 di pagi khamis yea..no hard feeling.

Tingat pulak masa duk ngan nenek kecik2 dulu, adik yg kecik tu dia selalu kencin gmalam, then nenek alaskan tido dia ngan plastik beras yg dibelah tghah2 ..x bagi basah tilam. hehe.

16 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

hahahahhahaha..
gelak jahat ayu hari nie..

tapikan moral yang last utk lelaki tu..mmg TERBAIK!!!!
HAHAHA

MrS. F!zA berkata...

hahahahahahah syaiton!

ai tak berani yu berani??kekeke

rina a.k.a jaijina berkata...

hahaha, semua yg bersalah dalam ini kejadian..

Wansteddy Tales berkata...

pernah jumpa seluar dalam lelaki sehelai RM130! huish... sapa la yang berkulit mahal smpi beli pakai seluar kecik mahal2 gitu keh3..

Monahiryanti berkata...

hakhak.. kurang asam!!
50kg tuh.. lembik laa mak,
nyah oii..

Momokz berkata...

Semua tak salah! Yang salah adalah orang pertama yang bawa cerita ni ke khalayak ramai.

Tertanya pulak siapa yang bawak cerita ni?

Adakah si ibu?

Adakah si anak lelaki?

Adakah arwah si mati yang sempat menulis wasiat?

Atau...?

Nureen berkata...

kahkahkah..
berat tuh.. x mampu dek non oii.. hehehe... mau x mati terkejot!!

MRS. K berkata...

loh.. dah kawin, tak payah pakai seluar pon takpo!

Puanbee berkata...

haha lelaki memang camtu !

AngahSayang2314 berkata...

hahaha kelakar gak yer...

amirah berkata...

pernah dgr sebelum ni..hihihi

dinor's family berkata...

ha..ha...kelakar2 gelak lg dan lg dan lg....he...heee

Arizakiah berkata...

Pakaian suami akak dari ujung rambut ke ujung kaki, akak yang belikan..
lelaki memang macam tu..tak ambik kesah. itulah pengajaran untuk sang lelaki...

mamalieyna berkata...

hahahaha....mcm2 adooo.. =P

ha la...org kg dedulu mmg gitu eh, suka alas tilam dgn plastik beras..heee..samalah!

e.l.i.z.@ berkata...

ahahah tu la dih..skalo ore laki ni x caro mano ko underwear..nok keno bini ngepek baru nk beli hop baru hahah

azura samsuddin berkata...

1st time dgr kisah lawak ni mmg gelak x hengat... ada gak yg fkr gitu ek --> 50KG