Rabu, 16 Mac 2011

BEG YG WANITA X SUKA

Masih dalam mood wordless wednesday ni.
So kena kurangkan membebel.

eiii, takut tengk mata sendiri

Sejak ahir2 ni, mama perasan mama ada masalah eyebag yg agak serius ler...
Dulu2 xder ler plak camnih..Nak kata kuat tido, x jugak, x cukup tido pun x jugak,
nak kata kuat menangis pun x jugak..

Saper ada cara2 utk menanganinya, atau ada produk yg nak suggestkan kat mama?
Atau ada testimoni yg berjaya..hehe
Sharing is caring kan?kan?

Nota kaki:
Ase macam teringin nak beli henbeg baru ler... :)

12 ulasan:

amirah berkata...

guna petua uncang teh sejuk tu..letak dlm peti ais lama2 sket.mmng nmpk beza nnt eily..sekejap je..tp may be ikut orng kut..

eima berkata...

tah la...aku tak penah amik tau sal ayebeg nih ...sape yg bebetul jg kecantekan mesti ade tips....

Nad @ MamaZakwan berkata...

guna yg garnier tu tak elok ke?
hehhehe...
igtkan beg ape la td :)

alyyani berkata...

so far garnier tak berkesan. lain i tak penah try ;)

✿ etiey erywan ✿ berkata...

hmmm ada juga yang cakap, ni antara punca minum air yg agak banyak sebelum tido. petuanya idak ada sbb daku pun kadang begitu. keh keh

Amy Syaquena berkata...

Amy dari dulu letak timun je.. so far ok

MrS. F!zA berkata...

aik td cita sal eyebag skrg dh kata nk beli henbeg..kekeke

MRS. K berkata...

huhuh.. byk produk nak buang eyebag ni.. tapi kite nak penah beli pon..

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

senang je nk ilangkan... suh hubby baca entry ni.. pastu... tadaaaaa...

(i know the hidden meaning behind this entry hikhikhik)

mamalieyna berkata...

eh tetiba teringin nk beli handbeg lak eh, citer psl eyeback..hehe..lebih kurang dh bunyi dia..hee..

aloor kak eina pun taktau nk kasi suggestion//hu~

Monahiryanti berkata...

suke handbeg baru.. ngee...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

aduh ttg eyebag nie kalau yang pakai spek mata mcm mummy lagi kuat tau..mcm nie kalau org tuh pakai spek mata tapi dia tak pakai more pakai lens tutma lens berwarna mmg cpt dpt eyebag..org kata lah..hikhik..tapi mummypun kuat gak eyebag..tak ilang2