Sabtu, 19 Mac 2011

JUARA SUSULAN ALL ENGLAND

Sejak Datuk Lee Chong Wei menang All England bebaru ni,
umah mama ni pun dilanda demam badminton.
Si kecik rambut kerinting ni sibuk nak main badminton jugak.
Memang malam game Chong Wei ngan Lin Dan tu mama ngan papa layan skali ngan Dhiya.
Dia macam pepaham lak, masa Chong Wei menang tu, dia yg terlebih melompat2..haha


Semangat nak jadi pemain badminton tuh..
Abaikan kesepahan rumah itu, 
memang slagi dia x tido, macam tu ler rupanya rumah..

Cuba tengok bebetul gambar ni yea...

Itu dia...saper ajar dia main badminton ngan kasut mama??
Tapi boleh plak dia melompat2 pakai kasut nih..x jatuh plak tuh.

Bila perasan mama amik gambar dia, trus posing jadi model kasut.
raket sudah buang..POmpuan..pompuan.haha

Tapi try tengok hri berikutnya plak....

Ajak papa men badminton ag

Cuba try tengok kasutnya...

Ape ek dia pikir sebenarnya??? 
Apa yg buat Dhiya terpikir kena pakai kasut mama kalau nak men badminton??
Hadoiii, jahanamler tumit2 kasut mama tu anak oiiii...

Siap buat aksi lompat melompat ag tau..
Tapi x pulak dia terkehel..
menten ajer..

Pastuh, seperti biasa kalau mama tegur
mulalah wat aksi ala model kasut tumit tinggi..

Macam2 tau perangai anak dara sorang nih...
Kekadang datang jugak geram, ase nak jer dia terjatuh skit, 
baru dia tau bahaya pakai heels ni kalau main..
tapi xder plak dia nak terjatuh..Menten eksen, macam profesional.

Nota kaki:
Paperpun, sangatlah bangga bila Chong Wei dapat kalahkan Lin Dan...
Tahniah Datuk Lee Chong Wei. X sia2 berjaga temankan papa.hehe

2 ulasan:

Monahiryanti berkata...

hahaha.. maintain dhiya pakai heels.. belikan laa dia 1 heels.. kasi dia bergaya sikit..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

hikhik nie bleh bagi anugerah pemain badminton paling vouge.even kena main ngan lasaknya ttp bgaya ngan high hills mama die.hukhuk