Khamis, 24 Mac 2011

RANGO- REAL LIFE

Di sebuah kampung, di suatu hari yg tenang...
angin bertiup sepoi2 bahasa, menyamari bahang terik matahari
Kelihatan seekor .......................................


Dengan perasan hero Hollywood..
terhendap2, kluar dari tempat persembunyian

Tetiba..

pastuh hutang RM2 member tu masih x bayar.


Hadussss...ada plak org amik gambar
Kalau member tu gi citer kat press, kisah sebelum glamor
jatuh ler saham hero terkenal kan?kan?



Hahahahaha...sempat hokeh mama snap gambar biawak pasir nih, masa balik kampung ritu.
Seronok plak tengok aksi menatang nih..
Kalau masa kecik2 dulu, selalu kejar, pastuh kambus lubang dia ngan pasir..hahaha..
macam ler menatang tu x leh buat lubang lain kan?kan?
Dah namanya duk dalam pasir..
Lucu ler tingat zaman kecik2 dulu...

Kebetulan plak cerita RANGO tu tengah femes n glamer skang..
Tapi RANGO is Sesumpah, ini biawak pasir
(asal rupa lebih kurang, gasak ajer)
Intai jugak kat pokok2 kot2 ada sesumpah
dulu banyak kat rumah nenek tuh, 
skang ni semua gi cari kerja kat Hollywood kot.
Muaahahahahah...


Nota kaki:
Pesanan buat sesumpah:
Kalau mendongak ke langit, rumput di bumi jangan dilupa..
Sesumpah pun dah glamor skang, semua org sibuk cari glamor.
Biawak pasir, nnti turn ngko plak..bawak bersabar ek..
(Belum sempat ngko glamer, dah kena tangkap ngan Awang (kucing nenek)..ahahha)

9 ulasan:

Mrs. K aka Ibu Hadif berkata...

tak pi tengok pon lagi rango

mamalieyna berkata...

hahahaha...baek punya dialog..leh baut mjlah ni..ekekek..

amboi, pic last tu, sombong betul cara dongakan biawak pasir tukan..he~

ADEEYA berkata...

Main? Dengan biawak? huhuu kot Adeeya dah lari dulu kot. huhuhu takut lah dgn binatang :/

mummysyafie berkata...

tak tengok lagi crita Rango ni..tapi sebenarnya geli pun ada

e.l.i.z.@ berkata...

ya rabbi...dey ko dio snap gambar kakah goni

dyea irdina berkata...

ish!iash ni amik gambar sambil sembunyi dlm semak ke? or sambil meniarap cam askar or duk atas pokok...sompat lagi disnapnya

mama rifQy berkata...

amboiii..sempat lagih tuh!!

Citarasa Rinduan berkata...

hehehehe....
ayu kan, tang ular, cicak, atau benda2 yang lembik2 memang ayu takut..
sebab ada pengalaman kain ayu dimasukki cicak..terus trauma...waka..waka...

✿ etiey erywan ✿ berkata...

hehehheeh takuttttt!