Sabtu, 19 Mac 2011

DINDING KALER BIRU

Entry ni jawapan susulan pada entry WORDLESS WEDNESDAY arituh..
Alhamdulillah akhirnya kepedihan mata mama memandang dinding itu telah pun direleasekan.
Papa dah cat semula rumah sebelum besday Dhiya ritu.

Berseri2 ler skit skang nih, kalau x, kat segenap penjuru ada jer lukisan abstraknya.
Skang ni tengah memujuk2, menggesel2 nak langsir baru pulak.
Langsir umah mama ni dah 3 thun x berganti..

Harap2 sebelum raya (walaupun kita x raya kat umah ni)
Dapat ler kita tukar langsir baru yea, papa ek...
(Semoga papa baca entry ni..hehehe)


Model dinding beraksi..hehe

U oll dapat cam x warna aper cat baru umah mama?
Ada 2 warna tuh...
Kalau x dapat cam, meh ler datang umah...kita minum2 teh.hehe

Dhiya dah tau skang xleh conteng dinding, tu yg kami berani nak cat tu...


Nota kaki:
Kalau ler ada umah sendiri...............bestnya

3 ulasan:

Lelord berkata...

huhuhu seb la dhiya dh tamo wat lukisan abstrak kat dinding

eily insyaallah ada la tu rumah sendri x lama lg

Monahiryanti berkata...

santik kalerr biru tu elly.. umah aku kaler merah ni tak siap2 lagik bercat.. hampeh..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

papa sila take noted.langsir baru kay..hikhik