Khamis, 13 Januari 2011

ADA YG BERKENAN X??

u olls semua....
ada x yg berkenan kat barang nih???







Meja study Dhiya nih 

Ade sesaper suka??? ada yg berkenan???
Ada yg tertarik???



Comel tau...
boleh letak barang dalam tu.
Kaki dia pun leh lipat..(lupa plak nak snap time kaki meja ni terlipat)




Model Meja Tulis..

Kat model tu ada ker yg berkenan nak buat menantu????
Wakakahkah


Kalau u oll Suka.....silalah tunggu entry selepas, selapas dan selepas ini..
hehehhe

bagi hint ajer dulu ek..

Tungguuuuuuu


Nota kaki:
Mama x sihat sangat arini....sakit pinggang dan belakang..jeng...jeng..jeng



10 ulasan:

Pn. Zana berkata...

sy nak !!

mama rifQy berkata...

jeng jeng jeng
Pegnen kahhh??

mamalieyna berkata...

hiks..sama je fikiran dgn mama rifQi tu..jeng jeng jeng..

comellah! nak gakkk...

Nad @ MamaZakwan berkata...

jeng, jeng, jeng..!
dhiya nk dpt adik????!!! =P

comey jek meja tulis..
tp zakwan dh ade meja tulis dah, huhu!

MrS. F!zA berkata...

nak bg ke?nakkkkkkkkkkkkk.. hehehe

jeng5x.. habis la dhiya ps ni kena jaga adik :p

Amy Syaquena berkata...

baru nak tanya rupanya sudah ada yang bertanya he3..

MRS. K berkata...

nak buat GA kah?

e.l.i.z.@ berkata...

menarik gak tu..leh simpan buku kt dlm meja tu terus

wan nurul hezrina abd halim berkata...

tau dah hadiah untuk GA nnt..hehe terlambat komen

ibuayahdamia berkata...

hehehe..sangat menarik tu...jimat space