Isnin, 17 Januari 2011

SI CHUBBY BUSYUK

Kitaorang laki bini duk tergelak2 ngumpat anak sendiri bila tengok gambar2 kat bwh ni....

Memang lucu asenya tengok gambar Dhiya masa kat kampung. Chubby giler muka.
Masa balik kampungcuti sek baru ni,  Dhiya berselera sungguh makan. 
Kat Pahang, tok Dhiya asyik wat makan ajer, maklumler cucu kesayangan sorang ni jer.
Kat Kelantan lak Dhiya manja ngan ummi dia (My SIL)..
Semua nak suh ummi buat.mandi ngan ummi, makan ngan ummi, susu ummi buat. Mama dia relaxs je.
Ummi pun suka ler melayan sebab ummi xder anak pompuan, semuanya 4 hero.

Si Chubby baru bangun tido..

(Abaikan umah bersepah tu ek, umah tokma semuanya askar, x terkemas jadinya..
lasak sungguh bebudak itu..hadoo..skali dowang bergusti bergoyang umah tokma.haha 
Dhiya sorang jer Puteri Islam..hahaha. Cucu tokma ada 9 masuk Dhiya tapi Dhiya sorang jer girl)

Bangun2 tido duk kira 1-10..huhu

Gambar cover malu..bila mama ngan papa asyik ketawakan dia.
Dia xtau pun yg kami ketawa sebab dia nampak sangat Chubby..hehe

Mula nak marah dah bila kena gelak
pastuh marah mama kata Dhiya gemuk..hehe

 Muka cover nak menangis dah bila mama kata
"Jeler2 gitu nnti, tuhan kerat lidah"
Takut ler tuh

Mula nak nangis dah...


Chubby x???? Lain sangat kan?? Skang ni dah susut skit.
Xder kawan kot nak makan2...kurang skit ler selera. Tapi tetap makan.
Pipi dah kurang tembam..tapi timbang naik skit skang dah 13.5kg.


Nota kaki:
Mama dia tu duk kata anak chubby, yg dia chubby terlebih tu camner citer..

15 ulasan:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

comey dhiya, kita suka tengok rambut dia...ade2 je peel anak2 ni kan

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

comey dhiya, kita suka tengok rambut dia...ade2 je peel anak2 ni kan

MrS. F!zA berkata...

hahhaha..ada ke ketawakan anak sendiri..papa ngn mama tu sama je chubby tu..ekekeke..

mmg lain pon muka dhiya ngn skrg..

AngahSayang2314 berkata...

kalau tengok angah gembira kita pun tergelak sekali... org kata penghibur kan???

chubby ke?? jgn2 mak dia yg lebih kottttttt (badan mak dia) hehehe
jgn mara

Mama Hanim berkata...

hehe.. suka kan tgk gelagat anak..

dhiya nak petua chubby, tya lah hanim..kih3..

MRS. K berkata...

"Jeler2 gitu nnti, tuhan kerat lidah"

kecik2 dulu slalu dengar ayat ni.. kehkeh..

ibuayahdamia berkata...

ah ah...memang agak chubby lah..hehe

eh, tak pe lah budak2 cubby2 sikit..asalkan sihat..hehe

zura@iwan berkata...

chubby x per...comey..hehe...

anak2 mmg mceriakan keadaan..hehe

Nad @ MamaZakwan berkata...

btul la..agak chubby sket..makan sedap2 ape tak nye, ye dak?heheh

ann @ hatiberbunga berkata...

chubby2 pun, tetap comel. ;)
bagus la klau dia berselera nk makan. klau si Asyraf, harus bersilat nk suruh makan. hihi..

✿etiey erywan✿ berkata...

elle... maknanya anak dengan mak sama naik la.. hehhe sama chubby! tp tak pe sama comel kan.. erk

mama rifQy berkata...

aaahh la eily!mmg chubby laaaa

aS_c0mei berkata...

phewwiittt...ada watermark,color2 gitewww..tak lenguh ke letak watermark kat setiap gambar?hahahaa...

tu la,nampak dhiya chubby tu weh..kekeke

BIONIC WOMEN berkata...

anje:
Rambut balqis pun cantik..lebat jer..
Dhiya x lebat, pastuh xleh wat rambut depan tuh.

mrs.Fiza:
x senonoh sungguh mak bapak budak tu kan??haha

Angah:
mak dia memang chubby ngah oiii..x dinafikan lagi..huhu

mamahanim:
ni pun banyak dah yg berguru ngan hanim terutama makan KFC..hehe

BIONIC WOMEN berkata...

Mrs.K;
me pinjam ayat mak..haha

ibuayahdamia:
anak chubby xperkan, jgn mak dia..tapi mak dia memang dah chubby.

zura:
anak2 ler penghibur hati..

Nad:
Kalau balik kampung kan, dia request jer aperpun, semua org tunaikan..jeles i tau

Ann:
Dhiya skang xder masalh nak makan..kekadang tgh mlm tetiba dia mintak nasi..padahal dah makan kul 8..

etiey:
mak dia terlebih naik berbanding anak..anak dia naik skit jer\

mamarifqy:
kan?kan?montel jer pipi

As:
aku guna TSR tu x payah tampal tiap gambar..amik folder jer...trus sume lekat..haha