Ahad, 16 Januari 2011

TERIMA KASIH NAD@MAMAZAKWAN

Semalam keluar ke Pusat Serahan Subang Jaya..
Nak amik pos laju...
Xtau ler camner leh termissed pas laju nih...secara am nya mama sentiasa ada kat rumah.
Xder la plak dgr org ketuk2 pintu. Mungkin masa tu mama dalam tandas kot..huhu

Terpikir jugak ler kan....Saper ler yg anta Pos Laju nih..
Puas pikir2, x dapat gambaran pun.
Tu la, banyak sangat makan semut kot...sedangkan Nad dah remind dah yg dia dah pos hadiah.
huhu..

Masa amik tu, senyum sorang2 bila tengok pengirim adalah NAD@mamazakwan.
Hadiah kontest teka2 nad nak gi kemana minggu lepas.

Inilah hadiah pertama kot mama dapat tahun nih.

Jom tengok



Dapat GAP pyjama
Sangat sukerrrrrr....
TQ Nad...

Dhiya x sabar2 nak pakai, basuh dulu pun x sempat. huhu
Sibuk tanya..
"saper bagi hadiah Dhiya ni, mama?"

Mama jawab kawan Dhiya bagi..
tanya lagi 
"Kawan maner mama?"

LAst2..bukak blog Nad, tunjuk gambar Zakwan..

"Kawan yg ni bagi.."

"Hurrrmmmm...baiknya kawan Dhiya, mama"//
Itu respon Dhiya.

Dhiya ngan baju tido barunya




To Zakwan dan Mamanya
Terima kasih dari kami sekuarga..
Sangat suker hadiah itu..




Nota kaki:
Mama n papa duk risau nih, tokma masuk wad kat kg..HUHU...Masa ad kat sini xder lak tokma masuk wad, bila tinggal kat kg, masuk wad..alahaiii....mesti x jaga makan nih..

8 ulasan:

ibuayahdamia berkata...

eily, aleesya pun ader dapat gap pyjamas ni dari nad..hehe..tak sempat nak snap2 pun dapat hadiah dari nad ni...memang cantik kan gap pyjamas tu..aleesya dapat warna kuning + putih..ni dhiya dapat sempena hadiah apa??

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wah cantik la baju tu, sama cam baju balqis la...so sweet..

Nad @ MamaZakwan berkata...

ya Allah, eily..sampai wat entry! hadiah biase2 jek! :)

mekaseh byk2 ye..wat susah2 jek, hehe..

kite dh riso dah sbnrnye..sbb lupa umo dhiya..igtkan nak masuk 4thn tu yg kasik saiz 5thn..tgk kat gmbr ni cam cun jek dhiya pakai..alhamdulillah la..hhehehe..

Mama Zharfan berkata...

cun nya pyjamas tu :)

MamaRifqy berkata...

woww..hadiah yang chanteq laaa..mmg berbaloi nih!!

mamalieyna berkata...

tahniah! cantik la pyjamas tu..sweet jer!

mummy_ayu berkata...

tahniah..comel pjyamas tu..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

hadiah yang chantekk sesuai untuk dhiya..warnapun menarik sangat..tahniah tau..