Rabu, 26 Januari 2011

Malam ni bodben ok skit ajer..xperlah walaupun sejam nak upload 1 gambar tapi digigihkan diri, 
disabarkan hati utk menanti...Tapi nak melawat tu masih belum boleh.hadoiii.

Aritu mama ader cakap nak jumpa sorang blogger kan? 
Blogger glamor gitu..hehe..
Ada ker yg dapat teka? Macam xder jer kan...
Well nak tahu mama jumpa saper?

*

*



*



*



*



*


Mama jumpa mamatisya..
Amik beras yg menang ritu..sempat ler borak2 jap..
Tq ye mamatisya sebab sudi jumpa ngan me n family...kebetulan mamatisya ada event
kat Shah Alam

Terasa diriku umpama gajah bila berdiri sebelah
mamatisya yg selim melim..hadoooiiii
psttt: dalam beg itu, beras Nasional 10kg.hehe

Bergambar pun x banyak sebab, Dhiya x sihat.
Satu hari dia xder selera makan, last2 muntah, abis kotor baju. risau jugak memulanya
Tapi bila fikir2 Dhiya dah nak masuk 3thun, maybe beralih bulan kot...
skang dah ok dah..
Marah Dhiya mama x ajak dia bergambar..nak wat camner kan?



Nota kaki:
Terima kasih pada kengkwan yg prihatin tanya kesihatan mama, melalui phone or FB
Syahdu jugak ada yg prihatin..mama dah semakin ok..

2 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

mmg fza dh agk cuma tk teka je..sebab eily tk buat teka teki pon..hahaha

thu sti jmpa pnyalah smbil2 ambil beras..ekekekek

Diyana berkata...

eily ade fibroid eh masa peknen dhiya?hmm.maybe la kot kan simptom mcm tu dtg lg..apepun, jaga kesihatan eh..jgn lasak2..mana kot memang ade rezki ;)