Jumaat, 7 Januari 2011

SENYUM SUMBING PAGI

SElamat pagi semua!!!!

Pepagi macam nih, mama nak ajak u oll semua layan kepala, segarkan minda
kasi otak berpusing ligat skit..hehehe

Mane lah tau ada yg ngantuk ditempat kerja
Meh, layan soalan cepu emas dari mama..
sure pastu u oll, terang mata x ngan tuk ag




Cuba u oll cari.....
Apakah dan Di manakah
kecacatan yg ada pada poster di bawah ini????
(eh dia panggil poster ker ek?...GASAK ler, janji u oll paham..)

Merujuk pada gambar di bwah ini yea!











Nanti petang mama kasi selongkar ini cerita




Nota kaki:
Manerlah tau, ada rezeki lebih boleh ler mama bagi saguhati..hehe

8 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

tang mana plk..haihhh tk nmpk pon :p

JuMie berkata...

Besar manalah agaknyer udang tue erkk?? Sampaikan RM15.99 each!!! kalau per KG tue bolehlah diterima akal.. ini EACH???

MRS. K berkata...

dah boleh dah...

ibuayahdamia berkata...

kak ayu tau...sebab dia tulis "each"...takkan seekor RM15.99 kan....selalu org tulis per 100 gram

amirah berkata...

aah tang each dia..saiznya XL je tapi kalo sekor sampai 15 hengget udang apa tu agaknya...

Pn. Zana berkata...

sy teka yer.!

1) Each tu. bise letak gram
2) Sederhana, tp buh XL ..

main teka ajer..:D

nurulazham berkata...

hehehe...
ini udang raksaksa kot eily..sampai rm15.99 sekor!

mama rifQy berkata...

seekor tuhhhh!!hahahhahahaa
beso bebenorr nihhhhhhh!!

raksaksaaaaaa giant nihhhh eilyy!!!!