Sabtu, 22 Januari 2011

CANTIK DILUAR, TAPI DALAMNYA??

Beberapa hari yg lalu, lalu dan lalu, mama duk kemas bilik Dhiya, mama ada ler terjumpa 1 beg.
Beg tu beg unty Ilah, well, kalau cuti, unty ilah memang guna bilik Dhiya ni,
so segala harta karun, sampah sarap milik Unty ilah memang penuh kat bilik Dhiya tu. HUH. 
Almaklum ler UM tu dekat jer kan, semestinya umah ni jadi asrama ke 2..

Balik semula pada beg itu...
Mama tengok beg tu macam comelll jer..kiut jer...
Terpikir jugak naper plak unty ni x bawak beg dia nih. Comel aper kalo bwak gi kuliah.
N rasanya x pernah ag tgk unty Ilah ni bawak gi memane beg ni..Pelik bin heran kat situ. 
Mama dah terbekenan, aper lagi, buat macam harta sndiri ler..

 Comel kan begnya nih.
Terbekenan u...ala setakat nak melaram g Mall tu sweet aper
Beg orang, memang ler nampak cantik..hehe

So, nak dijadikan cerita, dah seminggu++ jugak beg ni duk ngan mama.
 Dah buat macam harta persendirian hokeh. 
Tetiba hari ni, bimbang unty Ilah balik, so mama letak semula ler beg ni kat tempat asalnya.
Masa mama nak keluarkan segala harta benda dalam tu, mama terperasan 1 benda.
Memang sakan ler mama gelak sengsorang.dan dalam hati ni berkata2 ler...
"patut ler dia jarang sangat pakai"


U oll agak2 kenapa sebabnya???????























Ni hah......beg ada cop upernya...
Wakakah....
Mesti Unty Ilah bengang baca nih..maner ler tau dia pernah pakai beg ni masa dating.
Dah kantoi..hahahaha..Gasak ler ngko. Cantik aper luarannya..Janji praktikal dan sweet 
Peduli aper ngan copnya..haha

Hokeh aper...bukan org tanya pun ngko pakai beg brand aper kan?
Paling kurang org kata.."cantik beg, beli maner"..
Masa tu baru ler ase mengong kepala mikir, nak jawab beli kat maner nih..hahahha
Alaa, mama pun dah seminggu jugak aper pakai beg cap berlian nih..hahaha

Agak2 kedai emas tu bagi x discount kat mama, promote secara x sengaja nih.
Siap ada alamat tuh..hehee..dapat beg 1 ag pun okeh aper...x payah sesusah pinjam beg unty ilah nih.




Nota kaki
Ada yg cantik luaran tapi dalamannya huduh....
Biarlah huduh luaran tapi dalamannya cantik, yg ag best cantik keduanya

13 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

hahahaha..ada cop kedai plk tu tk thn..

yg penting sifat dan sikap lbih cantik dr muka je cantik..hehehehe

PuanBee berkata...

haha cantik tu beg dia..kisah apa jenama dalam tu asalkn tk terpampang di lur sudah!

BIONIC WOMEN berkata...

mrs.Fiza:
tulah pasal, buleh xperasan selama ni.hadooiiii
betul tu fiza..sokong100x kali, sebab ada kenal org yg perasan diri cantik, tapi xder ler cantik maner tp hati busuk. huh..keji

Puanbee:
Cantik kan??? i lioke, kalau adikku itu xmau, meh akak dia pakai..haha

hanees berkata...

cantik perr...free lg tu kan...sy suka...kalo akak tanak meh bg kat sy...hehehe

Mama Zharfan berkata...

beg tu sgt cantik wokeh :) taste me tu --cop kat dlm so org tak tau :p

Mama Zharfan berkata...

me dtg click HB gak ni :)

Teratak Berpenjan Kayu berkata...

Salam kenal dari saya =).
Wah!cantik pe beg tuh ;). tak kisah jenama apa kan, janji comey n matching dgn gaya bila digunakan.
nice entri n nice blog. I follow =).

Lelord berkata...

aah la eily cantik...sweet sgt

Amy Syaquena berkata...

cantik bag tue ala belah dalam tak de sapa nak koset he3...

Mama Hanim berkata...

mmg cantik lah eily.. kt dlm xde ore tahu..hehe..

Arizakiah berkata...

Itu strategi orang berniaga....sediakan sevinier yang cantik-cantik...

mama rifQy berkata...

mmg chanteq laaa eily!!

wan nurul hezrina abd halim berkata...

hahaha tapi betullah eily..mmg nurulpun rajin g kedai emas melor tuh..kt kelate..kalau belijer emas mesti dapat beg tau..lawa n happening taw begnyer..alaik raya aji aritu mmg dapat 3 beglagi.satu bagi my MIL,satu nurulnyer n satu bagi maira..mmg cute..nnt nurul snap ganbar kalau ada masa..so citer eily mmg lucu sb sama=)