Rabu, 19 Januari 2011

AKHIRNYA TERLAKSANA

Psssssttttt...kengkawan..
u oll perasan x kat sidebar mama ni...aper yg baru agaknya???
Cuba perati betul2, kalau selalu datang sini mesti nampak aper yg baru..

*


*


*


*

Ni dia..
akhirnya atas dorongan dan saranan kengkawan semua..
Terlaksana jugak nak bukak blog khas utk masak-memasak.hehe

Bukan nak jadi sifu or nak kata pakar..tapi ni sekadar koleksi peribadi.
Maner lah tau, nnti Dhiya besar, bleh ler belajar nak memasak resepi mama kat sini.

So kepada kengkawan, boleh ler follow ek.
Kalau sesaper ada blog masakan ker, cuppies ker..bolehler tinggal link..
nnti mama masukkan dalam bloglist.

Xceli mama x setting leklok lagi pun, baru buat tadi.
X cukup masa nak menngodek2 ag..hehe


Nota kaki:
MRs.K, Diyana Donat..sila pastikan anda antara yg terawal jadi followe ye..
Boleh KLIK banner ajer nak kesana

13 ulasan:

nurulazham berkata...

wah...chaiyoklah eily!
nnt buleh ler blajo memasak resepi eily yek!

MRS. K berkata...

wah.. tahniah yang

Lelord berkata...

vavavvavavva
congrats

e.l.i.z.@ berkata...

fuyoooo..buleh la k.eli tiru n try resepi eily nati heheh

mama rifQy berkata...

waaaa..congrate!!

Nad @ MamaZakwan berkata...

tahniah chef eily! :)
jgn lupa letak resipi byk2 tau!

Cik Jue berkata...

tahniah..bolehlah cik jue belajar masak...panduan berguna nie bagi org yang tak pandai masak mcm cik jue

mamalieyna berkata...

waah syabas, nnti kite jengok kesana ye..^_^

amirah berkata...

wow..bestnya..tahniah ada belog baru..pasni boleh ngendap apa yg ada kat situ

Mama Zharfan berkata...

wow!! congrats yer! :) happy cooking and blogging for that blog :)

mummysyafie berkata...

taniah dear..nanti bleh minta resepi kat situ. caiyok..caiyok..

BIONIC WOMEN berkata...

Nurul:
Bukan belajar, try resepi..
sebut belajar tu macam eily ni cikgu plak..eily x pandai ler nurul, tu just koleksi resepi

mrs.k:
atas dorongan u jugak..hehe

lelord:
:)

eliza:
dipersilakan tiru...dgn berbesar hati..hehe

mamarifqy:
:) tq Naa

Nad:
belum layak dpt gelran chef tu. kang ada plak yg marah..hehe

cik jue:
jgn kata belajar cik jue, me pun xpandai..itu semua resepi yg saya ada, x semestinya sedap..huhu

mamaliyna:
sila-lah..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

waah tahniah atas satu blog lagi..sedapnya banyak tol resipi..bleh copy n wat