Ahad, 23 Januari 2011

UPIN IPIN DIMANA2

Semalam kami ke keluar makan2 utk bagi reward kat Dhiya yg siapkan homework ngn jayanya.

 Buku ABC dah abis sampai Z
Buku jawi yg mama paling teruja, Dhiya pandai tulis sendri..

Memang kami pernah janji nak bawak Dhiya makan kat Restoran Upin Ipin kalau abis 1 buku.
So semalam, kebetulan nak antar Su Mira balik ke UiTM, we oll singgah ler
kat Restoran Upin Ipin nih...Seronok bukan main ag Dhiya..
 Nampak signboard kedai ni trus menjerit..
yeay,,yeay,,upin ipin
 Comel menu dia kan?
Penuh gambar upin ipin..nama masakan dia pun semua berkaintan cerita upin ipin
 Sambil pilih nak makan aper..mata sibuk meliar kiri kanan tengok upin ipin 
 Wow....anyaknyer upin ipin..hehe
Memang upin ipin dimana2 sahaja.
 Cawan pun ada upin ipin..hehe
 Masa bergambar pun mata dia asyik tengok sekeliling.
Nak tengok menu kami?
 Nasi Goreng Kampung Durian Runtuh 
(Utk Dhiya)
 Nasi Goreng Chicken Chop utk mama
 Nasi goreng Cina utk su

Mata masih terpikat pada dinding yea.hehe
Tambahan plak kat kedai ni sepanjang masa pasang DVD upin Ipin
Selain makan, kedai ni jugak ada jual macam2 souvenier upin ipin
Baju, patung, Cd..macam2 ler..
Tapi kami x beli pun, sbb Dhiya xder ler gila sangat kat Upin Ipin ni.
Dia lagi obses kat Mickey Mouse..xder ker restoran Mickey Mouse ek???
Biar mama ler bukak..hehe

Layan gambar kami sekuarga ek:
Kenangan di Restoran Upin Ipin

 Mama ngan papa nak jugak interprem..hokeh!!!
 i love u..u love me.. :)
 Dah nak balik dah...bye..bye Upin Ipin



Nota kaki:
Entry banyak gambar..hehe

7 ulasan:

nieda berkata...

anak saya mmg peminat giler upin ipin. pernah pergi mkn kt restoren ni. hehe..

hari ni upin ipin ada kt sacc mall. x der rezeki nak pergi sana. huhu

BIONIC WOMEN berkata...

o yeke..xtau lak ada kat Sacc..kalau tau arini jer terjah shah alam..

Hidayah berkata...

ada ek restoren ni?mak bapak peminat upin ipin mesti mengelak lalu tempat ni slalu hehe..best tak makan di?

Lelord berkata...

eily restoren ni kat mana?

mama rifQy berkata...

ehe ehhh..bestnyee ade restoran cengginii!!budak2 mesti suke

MRS. K berkata...

wahwah.. restoran ni pun ade ek? huhuhu

wan nurul hezrina abd halim berkata...

eh mmg tak pernah dengarlah rest nih..mest maira suka sangat kalau leh pg..tgklah si anak dara eily tuh..mmg tak lepas mata dia carik upin ipin.makanpun bersemangatjer mcm kartuntuh hidup n ada mana2 jerk