Khamis, 7 April 2011

AKHIRNYA BERTEMU MATA

Dalam entry sebelum ni:

mama ada sebut mama ada jumpa blogger masa merewang kat Summit
alaaa... blogger ni mesti ramai yg kenal.
yg x tahan tu, kelakau jugak nak boleh berjumpa tu..
Puas mama jadi macam perisik persendrian.
teng, teneng, teneng,teneng..tenenggggggg (nyanyi macam lagu pink panther hokeh)

Alkisahnya....
Masa mama duk berlegar2 di panggung wayang tu..
ternampak kelibat sorang budak lelaki comelll...eh, macam kenal ler budak ni
lum sempat mama gi dekat dia, Dhiya lak kata.." mama, nak gi toilet"
so cecepat ler ker tandas..kuar tandas xder ler plak budak tuh.

Masa duk dalam panggung..tgk kerusi ujung tuh...
Eh...budak tu lagi ler..Sah, memang sah....memang selalu tengok muka budak ni.
skali tgk si Abahnya...mengomfemkan lagi fakta yg berlegar di kepala.
Muka si mama x nampak lagi..terlindung..(si abah duduk seat tepi)
Sepanjang cerita MerongMahawangsa tu Dhiya tido..sampai habis hokeh.
Then dengan mendukung si Dhiya..mama cuba ler utk mengejar suspek tersebut.
Tidak sempat dikejar, suspek ilang sudahhh...Nak wat camner, xder rezeki nak jumpa

seb bek ler mama kuar awal dari cabin karaoke tu
then terjah sale kat tingkat bawah...disitu ler mama berjumpa semula
Dengan suspek berkenaan...dan terus bertegur sape..

Nak tau saper???????










Tadaaaaaaa.....









mamalieyna dan arif haidar..
(Abah Arif terpaksa jadi potoG)
Ni jer gambar yg ada, segan nak suh abah arif amik banyak2.
Arif sangat tomeiiiii...


Tapi dalam keadaan tergesa2 gitu..Dhiya pun badmood baru bangun
sekijap jer jumpa...tapi dah janji nak jumpa lagi..
Kan kak eina kan???? 
nnti datang minum teh kat rumah kami tau...


Nota kaki:
Berkawan biar beribu

*harap persahabatan ngan kak eina ni akan kekal selamanya..aminnn

15 ulasan:

etiey.com© berkata...

wahhh best! setakat ni tak pernah lagi jumpa blogger melainkan blogger gathering thn lepas...

dyea irdina berkata...

mata yg bagus..sebab cepat cam orng..heheheh klu sy mmg la tak cam ke sudah almaklum mata rabun

mamalieyna berkata...

weeiii...akhirnya ada rezki bertemu kan..lalala..hehe..Insyaallah nanti terjah rumah plak..dekat je ngn summit usj kan..hehe..

arif pun tak bape ok time tu, rushing nak balik dah pun..huhu~

dhiya serius nmpk matang jer, tak padan dgn usia 3 tahun tu..

nice knowing u..moga kekal lama persahatan ni..^_^

MrS. F!zA berkata...

kasut mcm lebih kurang..ekekeke

bilalah dpt jumpa kamu berdua..huhu

amirah berkata...

bestnya.setakat ni x pernah jumpa lagik

Amy Syaquena berkata...

wah boleh buat drama nie siap ada jalan cerita ha..menarik sekali..best eilykan dapaty jumpa rakan blogger...

mummysyafie berkata...

tetiba plak boleh terserempak dengan blogger kan. kiter bila plak nak berjumpa.. :)

eb ezrin2 berkata...

lor... leh g2?...
kalo jumper eb sok cepat2 terkam tau... pastuh kiter posing sakan ;p

insyaallah... kamera eB sentiasa on... ahaks...

eB pn dh jumper eina, ms eina wat open house rayer taun lps... ngeeeee
(eksen la kunun nih... ha ha ha)

AngahSayang2314 berkata...

wah sempat lagi tue..bila turn angah lak???hehehee

Monahiryanti berkata...

erkk, best laa dpt jumpa rakan bloggong kan? kat jb ni takde jumpa lagi laa.. huhuhu..

AkaQ Bee berkata...

seronok jumpa geng!! hee..

Nad @ MamaZakwan berkata...

bila la dpt jumpe eily gak ni, huhu!

maszmadi berkata...

salam kenal, jejak dari rumah mamalieyna..... hehe sronok kan dapat jumpa walaupon x di rancang..

kayyana berkata...

hehehe.. sempat lagi snap gambo yerk...

MamaRifqy berkata...

waahhhh..baru je bace entry kak eina..bace dah entry eily be4 nih..tapi tak sempat berkomen !!