Khamis, 14 April 2011

"Saya Mahu Ditegur Eyriqazz"


Buah cempedak di luar pagar
Ambil galah tolong jolokkan
Saya budak baru belajar
Tolong cikgu, tolong tegurkan..

*Seorang blogger picisan seperti saya, yg berblog tidaklah setegar mana, dan ceteknya ilmu didada, 
ingin di tegur supaya, blog picisan ini mungkin akan jadi lebih baik,
dan baik dan baik...
Yang penting dekat dihati pembaca. 


P/s: Kalau u oll pun nak ditegur..boleh ler klik banner atau lawat ler blog sifu otai kita ni:
Eyriqazz.Com


Nota kaki:
Sifu..header blog saya tu, tiba2 width dia berubah. Sebelum ni fixed ok. dah 2x adjust, tapi still camtu..
saya xtau aper harus dibuat. Kalau boleh ajarlah saya camner nak adjustnya. huhu.

4 ulasan:

Unknown berkata...

adjust width kt post jela kalo dah header tk mo ikut..cuma outer wrapper tu jd kcik ckit le..

ke dh try adjust kt width header?bg sama mcm width kt outer wrapper tu

sarah-najwan berkata...

semoga ditegur oleh GTO..

ttg header tu..akak tak tau la..
biasa akak oplod cam biasa aje..

Monahiryanti berkata...

semoga impianmu tercapai..

AJ berkata...

As salam,

thanks join..Ini teguran saya..salah silap harap maafi..

1)Nama blog agak unik...namun masih belum cukup unik dan memberikan makna yang menguja..
2)Header-Cantik...Love it..
3) Template - umm, agak keanak-anakkan skit..maaf...selection of colour macam kurang matching...
4)Entri blog mostly agak panjang...It's Ok namun cuba selitkan lebih banyak gambar so people tak cepat boring n klik X..
5)Too many widget di sidebar..boleh kemaskan dan buang mana2 yang tak patut
6)Pasal width tu,saya minta maaf..saya pun kurang mahir bak2 template ni..hik3..
7)Font blog entri agak kecil..kalau first time saya singgah,saya akan klik X,2nd time, akan x lagi...
8)Selection of colour entri..umm,kenapa sekejap biru,sekejap kuning,sekejap merah...umm..kurang selesa membaca...

itu je...maaf ya sekali lagi...