Sabtu, 2 April 2011

BILA KARI TERHIDANG

Ari Khamis rituh, masak kari Ayam utk lunch.
Mama ni jarang bebnor tau, masak kari ayam
Rasa heavy kalau kari2 ni..
Kalau mama masak kari tu, ada ler perancangan lain..
Hehe..org kata 2 in 1...ingat nescafe jer ada 2 in 1.


Lunch kari ayam tu makan ngan nasi..
Petang tu makan puding...dah teringin nak makan puding.
Malam tu...kami makan Kari ayam itu bersama Roti Arab..


Dhiya suka Roti Arab...tapi kali ni x sedap plak Roti Arab ni.
Salah pilih brand nih..keras, x gebu dan nipis...
Dulu papa selalu beli kat kedai bawh pusat tuisen dia ngajar
tapi skang ni kedai tu dah tutup...yg ni mama beli kat Mydin.

Tapi x sedap pun, abis kami 3 beranak makan..

Ari Semalam MRS.FIZA ada jugak wat entry ROTI ARAB GEBU GEBAS
nak try ler yg RADIX punyer..
http://mrsfiza212.blogspot.com/2011/04/roti-arab-gebu-gebasnyum.html


Nota kaki:
Sungguh syok tengok anak dan suami makan sengan berselera..
Dah tanggungjawab isteri, jaga makan minum anak dan suami...

5 ulasan:

MRS. K berkata...

lama tak buat kari..huhuh

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

suka kari tp ntah knape pobia nk msk kasi.bla nk msk otak ni mesti p-k: kalu x sedap cm ne? arghhh stresssss

Monahiryanti berkata...

hmm, bagus laa elly.. pandai elly masak..

Mama Hanim berkata...

phewiittt.. skill masak yg mantoppp tu..
dh lama x masak kari cmtu..huhu..

mama rifQy berkata...

amboii..seharian makan karii...na mmg kurang kalo bab kari2 ni