Khamis, 21 April 2011

KFC CHICKEN CHOP KEMBALI?????

Dulu pernah ada kan? 
skang ada semula ker???? best2..mesti terjah ni.
suka2...yummy..yummy


Nak tau lebih lanjut leh klik gambor yea..
klik iklan nuff tu pun boleh.

Pssttt: Papa sesi makan2 lepas dapat gaji nnti, kita makan ni ek..x sabar rasanya.
Macam terbau2 plak bau KFC.hehe


Nota kaki:
Aiii...kena lupa diet sekejap nih

*yg x berapa nak best ialah, bila sampai kat KFC tu, ayamnya idok ler sebesar dlm gambor tu.wakakah

11 ulasan:

mama tisya berkata...

br je mkn smlm tp kalini mcm kureng sedap ..tp licin jugak..heheheh

jgn lupa try egg tart kfc..sedap...

Sabihah berkata...

wahh..nmpak sedap kan??ye laa...dulu mcm dah penah ada...hehe

mamalieyna berkata...

cadang2 jumaat nak merasa.. ^_^..rehat lama sket kan..hee~

ibuayahdamia berkata...

kena cuba ni..selalu makan chicken chop marrybrown jer..sebab tu yg paling dekat ngan rumah...

Pn. Zana berkata...

sedap ek.x pernh makan ! rindu nak chicken fadover mcd!!

ummiaqeef berkata...

kite pun dah mkn haritu, kecik je ayam je, campur corn ngan wedges x penuh pinggang pun mcm dlm gambar,hehe

wan nurul hezrina berkata...

aah eily masa iklan kfc nuff menari2 kt blog nurul..meleleh nengoknyer=)

amirah berkata...

dh lama dh kuar rasanya kan eily..tp x cuba pun..x suka sgt

Monahiryanti berkata...

mmg best giler.. tapi mmg betul ayam tu tak laa sebesar dlm iklan tu.. hahahah..

nurulfzz berkata...

hye..dtg blogwalking kat cni =)

Nurulfzz.blogspot.com

mama rifQy berkata...

sgt dah lame tak g fastfood!!!