Rabu, 20 April 2011

MENCIKKKKK LAAAA

Sesungguh rasa sgt tension, rasa bengang, rasa macam kn tipu pun ad.
Tension sesangat ngan MAXIS BROADBAND.
Tiap2 bulan kena cerita pasal ni sebenarnya..
orang lain pun naik jemu baca...tapi nak buat camner
papa kata budget lum ada nak amik unifi..huhu...sedih..

Baru 2 minggu tau, bill baru, quota baru...dah over limit.
Macam x caya jer...macam semakin cepat semakin cepat lak limitnya.
Asenya dulu masa mula2 pakai, lagi advanced penggunaan
Dhiya tgk u tube kartun hari2...
Skang ni? mama xpernah langsung bukak u tube okeh..
Beronline pun jengjarang dah...online utk blogging jer.
Gambar pun dah x banyak upload,..
kengkadang dari bulan sebelumnya upload siap2 dalam draft.
Bila bodben hampeh, ase nak ketuk2, nak pijak2 lappy nih
tapi..aper salah lappy tu ek..sian dia. (oppp!! umah saya xder PC )


Memang kena tukar ler camnih..
Sangat2 dissappointed...sangat2 unhappy ngan keadaan ini.
Mama xleh BW tau..huhu. Ase tensen jer x dapat baca cerita terkini kengkawan.
Plak tu, giler lama nak tunggu new bill 6hb nnti..
xkan 2 minggu nak kena menyepikan diri. huhu
Nak upload sekeping gambor pun sehari duk tunggu tapi x lepas2..huhu.


Nota kaki:
Nak tubuh club anti maxis BB ler..hahaha. Sapa nak join??? jom kita buat rusuhan..hehhe.

8 ulasan:

amirah berkata...

dah babai kat maxis broadband lama dah..sungguh tak tahan..

mama tisya berkata...

pki la streamyx

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

ala keciannyer...kina dulu pun mcm nie jugak. guna berokben celcOm... tak nak jadi giler asik membebel je. last² kina cut off je. skrg langsung x pakai. naseb bek kina guna tenet kat opis. kiranya blh BW masa time opis je la. jadilahkan dari byr tak blh guna!

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

anies guna digi BB. so far alhamdulillah. da 2 bln x bayar bil tp stil ok. x de contract. just RM38.berbaloi bg yg jarang2 on9 coverage pn ok. kalu kat area bandar, lg best

Malas memasak

♥MiZz-siHa♥ berkata...

maxis line mmg cam tu...be4 this pon gn berukband maxis..mmg hampeh..dah trminate pon..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

aduh kesian ely..kalu mcm tu parahle...

Monahiryanti berkata...

pakai wimax laa.. laju woo..

mama rifQy berkata...

pakai streamyxxxxxxxxx!!!