Selasa, 26 April 2011

LAIN ACUAN LAIN KUIHNYA

Alkisahnya...kengkonon nak bagi cantik ler rupa kuihnya.
x kisahlah walau terpaksa menjadi umang2...
main sauk jer bekas orang lain kan...haha


U oll tau kuih aper nih?


Ini adalah agar2 santan, tapi menyamar rupa macam puteri ayu.
hehehe...xkisahlah..janji cantik


yg ni pulak...di sebabkan acuan puteri ayu x cukup
acuan apam pun boleh laaaa..hehe.

Papa kata, buat susah2 jer..kalau letak dalam loyang pastu potong sama jugak.
Bukan anak raja nak makan.....
uihhhhhsssssssssssss..maner sama, lagi cantik, lagi selera nak makan kan?
Sebab tu skali hadap jer..licinnnn.hehe


Nota kaki:
Xcited nak buat kek, tapi oven xder

11 ulasan:

amirah berkata...

eily...tunjuk ler camner nakl buat..nak belajar la..suka makan agar2 santan ni..huhu

sayangsayangibu berkata...

tengok gambar dah tahu agar agar...
lg senang nak makan kalau dah gitu kan?

mamalieyna berkata...

waaa comel n kreatif~ ^_^ rajin sungguh..kak eina kuraaang rajin bab ni..hee..

tapi kreatif la, kalau buat mkn2 kt umah, leh jgk pakai acuan ni kan//comel~ tp jenuh la pulak..tak cukup bekas nntinya..ekeke..

meh pnjm kak einanya oven, tak berguna pun wujud kt umah ni, tn umah malas nk guna dia..hee~

etiey.com© berkata...

yang penting rasanya sama dan sedap!!!

Cute MuM berkata...

rajinnya buat.. nampak sedap..

Nad @ MamaZakwan berkata...

eily, rase best jek bace blog eily skrg...
kaler dah soft..sejuk mata memandang ;)

ibuayahdamia berkata...

ok lah tu..kreatif namanya..kak ayu pun suka bubuh dalam acuan..berbanding dalam loyang..sebab rasa susah nak makan...kena potong2 lah..kena amik bekas lah...:)

♥MiZz-siHa♥ berkata...

btl tu..lg cantek lg la cepat hbs..lg la slera nak mkn..

ct N honey berkata...

janji sedap..bentuknya tak kisah le

Monahiryanti berkata...

bila bentuk lawa, lagi aa semangat nak makan.. tak gitu? tapi cam best jek agar2 santan tuh kan.. slurpp..

Puanbee2 berkata...

haa lelaki senang jer fikiran depa!