Khamis, 21 April 2011

JOM DOAKAN IQY

Mesti ramai yg kenal ngan anak teruna Naa yg hencem dan suka sengeh depan kamera ni kan?

Ni dia IRFAN RIFQY..
Sian dia sekrang tengah sakit.

Skang ni anak Naa ni (RIFQY) sedang ditahan di hospital kerana disyaki paru2 dijangkiti kuman susulan demam yg iqy alami bebaru nih.

Sian betul tengok budak kecik admitted tu ward
mesti lebam2, bengkak2 tgn kena amik darah

Semalam mama 'terchat' dengan baba Iqy ni, mama tengok YM Naa online, mama ingatkan Mamarifqy tapinya babarifqy yg on..tapi dari perbualan tu, katanya Iqy semkain aktive semalam berbanding hari sebelumnya.

Jom sama2 kita doakan iqy cepat sembuh...
manerlah tau, suatu hari nnti kita pulak ditimpa musibah,
doa dan sokongan dari kengkawan jugak yg kita perlukan.

Semoga Rifqy cepat sembuh dan ceria selalu.
Semoga Allah sentiasa lindungi Rifqy dan keluarga dari segala kejahatan dunia,
dari segala penyakit merbahaya dan dari gangguan syaitan. Aminnn..


Nota kaki:
Skrang ni macam 1 fenomena tau, bila budak demam jer, kena jangkitan paru2. 
Bimbang lak rasanya kan?


* x dapat bukak FB. x tau status Iqy harini..huhu..semoga bertambah sihat yea, cayang

21 ulasan:

Cute MuM berkata...

ya allah..
harap dijauhkan segala penyakit dari dania dan kanak-kanak lain..
semog iqy cepat sembuh..

Lelord berkata...

insyaallah mudahan2 selamat dan cepat sembuh

Axie04 berkata...

ya allah
kurniakan lah kesihatan kepada anak2 kami yang dianugerahkan oleh mu


sedih betul ngan budak2 yang sakit ni
rasa x tahan je air mata

alyyani berkata...

mmg sedih sgt tgk anak2 sakit. bukan anak kita pun kita terasa. hope iqy cepat sembuh and kuat. insyaAllah...

Amy Syaquena berkata...

mudah2an adik Iqy cepat sembuh dan di lindungi dari pelbagai musibah amin...

ummi sofiyyah berkata...

moga iqy cepat sembuh...aminnn...

nanakimie berkata...

moga iqy cepat sembuh..amin

mamalieyna berkata...

Ya Allah..ye ke?..ketinggalan kak eina,huu~ sbb dh jrg sgt jln2 umah Naa tu..hu~

meh kita sama2 doakan moga iQy cepat sembuhnya..Amin..

mummy_ayu berkata...

ye ker...siannya Iqy..harap Iqy cepat sihat!!

sarah-najwan berkata...

semoga cepat sembuh iqy ni...
kdg2 akak terjah gak blog mamarifqy tu..tapi xtau lak hal ni..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

Iqy Good Boy moga cepat sembuh auntie doakan k

dyea irdina berkata...

sama2 kita doakan...mmg mcm2 penyakit skrng ni melanda..ye la cuaca tak menentu...pemakanan pun skrng dah tak cam dulu...sy pun bernasib baik sbb jg anak sendiri kat umah..klu la sy kerja n anto anak kat nursery or pengasuh maybe dorng pun selalu je dpt sakit..cam zaman kerja dulu2 la...sekarang ni alhamdullilah semua terkawal

missbby berkata...

yup..anak saya pun penah kena jangkitan paru-paru, asal demam panas je..

mama rifQy berkata...

Huhuuu..eily!!!! terharu naaa !!

sedeyy lak rase..

mmg dugaan sungguh.

Masih teringat2 lagii..waktu kat hosital..waktu Iqy nanges..nanges kene ambik darah..nangis setiap kali kene sedut sbb asma every 4hours !nanges setiap kali nurse nak dekat..nanges bile DR nak check pnafasan Iqy..

alhamdulillah..Now dah ok!!

Thanxx dear!!

wan nurul hezrina berkata...

bahayanya=(cian naa patutlah dia senyapjer..arituh ada buat entri kata iqy demam tak kebah2..semoga iqy dalam lindungan allah n cepat2 sembuh

AngahSayang2314 berkata...

risau lak bila ada budak2 demam biarlah kita yg demam...
cian adik rifqy nie.. apa pun semoga cepat sembuh...aminn

Monahiryanti berkata...

ya allah, selamatkanlah dia dari segala bencana.. sekarang ni penyakit bukan2 dah muncul kan.. takut pulak rasanya..

♥MiZz-siHa♥ berkata...

harap2 cepat sembuh...
harap2 dipermudahkan segalanye..

ummi sofiyyah berkata...

alhamdulillah iqy dah sembuh...

eB ezrin berkata...

insyaallah...
sedey la tgk gini... eB byk sgt experience kat spital ms aerish dolo... x sanggup...

moga2 dilindungi allah & cepat sembuh yer... aminnnn

kayyana berkata...

wah... entry utk hero comel lah... mesti na terharu nih