Rabu, 6 April 2011

PUKUL 3 PAGI

Tingtong...tingtong..tingtong...
Bunyi jam 3x..menandakan pukul 3a.m
(Nipu jer bunyi gituh, jam umah ni bukan berbunyi pun)

Dengan gigihnya mama bangun kul 3 pagi...
Sinsing lengan baju, yg memang dah pendek dah...
kletung, kletang, kletung, kletang kat dapur...
Nak tau buat aper????


Gambar Googled sajok
X sempat nak mencari kamera kul 3 pagi..haha

Masak megi kari, hokehhhhhh??
Semuanya gara2, game bola semalam ler.
Champs League: Real Madrid vs Tottenham Hotspurs (4-0)
(hahaha..siap bagi result fulltime tu, tengoknyer idok ler fulltime)
Sebelum game bermula tuh, perut berkeriut2 plak..papa pun kata lapar
Ape lagi meggi ler...jahanam tau diet mama
Seb bek ler masak sebungkus jer, kongsi berdua
siap men suap2 ag tu..Romantik gitu, pada kul 3 pagi
yg x tahan tu, papa request Nescafe Ais..
Dengan mama2 skali telan Nescafe ais pada pukul 3 pagi..
Sejuk sekejap pundi hempedu

U oll ada buat kerja2 gini kul 3 pagi??? hahaha...

Ayat penyedap hati papa:
"Ala xkan ler gemuk sebab sesudu 2 megi tu"

Masa makan tu, memang ler tersedap skit hati..tapi arini ase x sedap hati plak
psyco diri sendiri, trus terasa gemuk..wakakakakah
padahal memang sedia ada gemuk punnnnnnn...


Nota kaki:
sempat ker kurus sebelum raya??? 

11 ulasan:

Amy Syaquena berkata...

wah semangat amy tak tengok pun semalam sal menagntuk sangat lepas tengok trilogi cinta..

amirah berkata...

sempattt..huhu..same le, tgh berusaha nak kurus..tk kurus2 jugakk..eily x la berisi sgt..lum nengok sy betui2 lagi..huhu

nabilah_2908 berkata...

hehehe...sweet je makan meggi berdua.. :)

boleh punya kurus sebelum raya... chayok..chayok..!! :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
BLOG REVIEW - LIFE JOURNEY - DILLA ADY

Pn. Zana berkata...

x tau la tu sempat ke tak nak kurus b4 raya. saya pun sama :P

ADEEYA berkata...

Haha Adeeya pun tgk game tu semalam kat mamak sambil minum teh o ais limau :D makan2 tk lahh diet ~ tp tk kurus2 pun huhuhu

CiK Jue aka ibu FarisYah berkata...

mak ai pukul tiga pagi tengok bola..yang romantik kongsi maggi sama2

Monahiryanti berkata...

ye, elly.. misi kita adalah sama.. diet sebelum raya.. harus!!!

dyea irdina berkata...

unt sahur pernah la buat camni..hehehe tp klu sambil tgk bola mmg tak pernah sbb cik soami tak minat bola...hahahha untung2...tak perlu rebut tv unt tgk bola..

mamalieyna berkata...

amboi kemain ek peminat bola ni..hehe..jam 3 pg siap memasak tu..ber'ais' lg minumnye..tk pernah dibuat..hehe..

Puanbee berkata...

haaa bee kan sebelum nih duk diet ambik pil vit mahal2 last2 berat bee turun selepas mengamalakan makan dan minum air kuyit percaya tak ?

kayyana berkata...

hahahaha... mmg abeslah diet kak... pukul 3 pagi lak tuh.. makan maggi lak tu.. hehehe