Ahad, 3 April 2011

BERGELAK DALAM PANGGUNG-RANGO

Mama ada wat entry pasal RANGO kampung dalam entry
itu cerita hero kampung yg berlagak glmaor..tumpang glamor ajer.hehe


Rabu lepas papa bawak kami gi tengok wayang cerita RANGO
Lucu ler ceritanya, memang org asyik ketawa jer dalam panggung.
Cuma kami termissed about 15min awal cerita. Datang lambat.

Semua haiwan dalam filem tu wajahnya meggerunkan okeh..
kalau ada yg penggeli tegar tu, baik jgn tengok
tapi memang kelakar ler..release tensen..

Tapikan, yg kelakarnya....
Kami kengkonon nak layan tu sebab rabu kan tiket murah..
GSC kat Summit yg sekankang kera ngan rumah tu x nak gi..
kengkonon x grand,,hahaha..
skali kami gi terjah TGV kat Sunway Pyramid...
pastuh buat pening lalat naper tiket bukan RM6...
Hampeh betoi ler kami..dalam kereta ODW balik baru perasan

"Kanda, kita tadi gi TGV, bukan GSC, patut ler mahal"...hahahaha
Seb bek ler beli 2 tiket jer, xder ler ase terkilan sangat


X sempat bergambar pun, kami datang dh 15min lambat
 dari waktu tayangan


Nota kaki:
X perlu nama, atau dari mana kita berasal utk membuat kebaikan, dan mencari keadilan..

3 ulasan:

Mama Hanim berkata...

wah2 best tu eily dating tgk wayang ye.. jeles nih..hehe..

mama rifQy berkata...

kanda dindaa..suweet la eily nih!!

Monahiryanti berkata...

hmm, dah lama betui rasanya tak gi nengok wayang..
miss wayang a lot..